Extraescolars

LA COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS

L’AMPA organitza i coordina una ventall d’ofertes per completar l’educació dels nostres fills i filles en els àmbits de l’esport. A més de ser un ajut per conciliar l’horari laboral amb el familiar.

• PISCINA

Divendres de 17:45 a 18:30h

• ZUMBA

Dilluns i dimecres, de 16:30 a 17:45h.

• ESCOLA DE FUTBOL ( P3, P4 i P5)

• PATINS ( P4, P5 i 1er)

• FUTBOL PER A PARES

Entrenament a l’escola i partits amb altres escoles, dilluns entrenament i dijous partit.

• REFORÇ ESCOLAR

Reforç escolar (1º i 2º) ( 3º i 4º) (5º i 6º):

Dilluns i dimecres, de 16:30 a 17:45h.

Cada professor tindrà com a màxim 5 alumnes, les classes no s’ utilitzaran en cap cas, per realitzar els deures escolars. Els professors tindran contacte directe amb els tutors, que els facilitaran la informació necessària, pel benefici dels nens/es.

NOTA INFORMATIVA

Les fulles d’inscripcions les podeu passar a recollir per consergeria.

En algunes activitats tenim places limitades, per tant, es respectarà l’ordre d’entrega de les inscripcions.

A partir del primer dia d’escola, es podrà dispositar la fulla d’inscripció a la bústia de l’AMPA.

Les responsables de la comissió d’extraescolars són:
• Vanesa Verdú
• Yanelis Milhet