Els alumnes de 5è hem visitat l’ajuntament de l’Hospitalet i també l’oficina d’atenció al ciutadà. Hem conegut la institució municipal, els trets generals de la seva història i evolució; la composició i l’organització; el funcionament bàsic i els principals serveis del consistori. També hem après quines gestions podem realitzar a l’oficina d’atenció al ciutadà.

Finalment hem fet una activitat on hem intentat fer de polítics i hem simulat un ple municipal. Uns alumnes han fet d’alcaldes i tinents-alcaldes; uns altres de secretaris; la resta del grup s’ha dividit en regidors govern i càrrecs de l’oposició.

Així hem creat un ordre del dia i hem anat debatent democràticament els punts fins arribar a acords que afectaven als ciutadans.

A continuació us deixem algunes fotos:

Els comentaris estan tancats.